Sizin saytınız artıq var amma istifadəçi və baxışlarınız azdır? O zaman siz SEO optimizasiya-nın nə olduğu bilməlisiz. Saytlarda kontentindən aslı olmayaraq keçidlərin 90%-ni axtarış sistemləri (Google, Yandex, Bing, Mail və .s.) təşkil edir. Saytın SEO optimizasiyası iki cür olur - Daxili SEO və Xarici SEO.
Daxili SEO - saytın daxilindəki tag-alqoritminin düzgün təyini, sizin saytınız hansı suallara və hansı xidmətələrə cavab verir. Açar sözlər seçilir və həmin açar sözlərə əsəs tutularaq axtarış sistemləri ilə tanış edilir.
Xarici SEO - saytın xarici SEO optimizasiyası sizin saytınızın Page Rang (Google) və ТИЦ (Yandex) göstərişlərinizi yüksəldir. Bu sizin axtarış sistemlərində pozisiyalarınızı daha yuxarı qaldırır.
(Misal üçün siz Elektrik məhsullar satırsınız, və axtarış sistemləri artıq sizi tanıyır. Amma buna baxmayaraq keçid yoxdur və siz axtarış sistemlərində öz rəqiblərinizdən aşağı sıralarda yerləşirsiz). Bunun nizamlanması üçün saytın SEO optmizasiya edilməsi şərtdir.